PuckOut Lukkinen wrote Rob! wrote Inget ont om Sebbe, men jag hade nog slängt in Trucken med Olimbs igen om Lilja nu är tillbaka på lördag. Helt enig. Sebbe är 100% kämpa och 0% lir. Funkar inte med bröderna brothers. Hade absolut satt Trucken där. Trucken spelade ju med bröderna vid 2-0 målet, men det var bara en tillfällighet?
Lukkinen @[raderad], det var nog bara mellan två byten ja. Hela matchen matchades de vanliga formationerna annars.
alfie 2-0-målet som Trucken gör är jag för övrigt mycket tveksamt till att Sebbe hade gjort. Fina handleder och snabb speluppfattning av Trucken där.. Sällar mig till er som vill ha tillbaka Trucken till Olimbarna men det kommer inte ske. Vi har vunnit 2 raka. Då ska det till ett smärre under för att Dan ska vaska om. Det spelar ingen roll om Olimbarna inte fungerat på sistone. Vinner laget är det som att alla formationer är välkomponerade i Dans värld.
alfie Kom på att ingen kommenterat en väldigt uppenbar detalj från matchen än: -Hultström gjorde mål -Bergfors gjorde mål -Jeppe Pettersson var bara en sjuk JG-räddning från att göra mål Nästan jackpot alltså på en klassisk LHC-epidemi 🙂
Nils BK Robbi wrote Någon som saknar Rahimi? ? Nä inte längre nu när vi har Bibic i laget, så vi kanske skulle nypa hans bror också när bröder funkar bra tillsammans i ett team även om de inte ska i samma backpar.
Nils ++ Tre poäng är ju vad vi strävade efter och vi tog den genom en härlig första period när vi var på tå. ++ Bibic gör mål igen Vi ligger 2 i PP och 3 i BP vilket är ju bra Nu är vi bara två poäng efter SAIK och HV och en poäng efter FBK. Sörensen är verkligen hemma igen. Mullen och Billins gör en bra match. Bibic och Sylvegård tacklar bra och hårt.
Lukkinen @[raderad], snap! Tänkte faktiskt skriva det i mitt +/- från matchen. Alla spelare i DIF, med ett förflutet i LHC, som fått lämna pga för värdelösa dominerar alltid mot oss. Har Hulttoft någonsin gått poänglös från en match mot just oss? 75% i hans kontraktsvärde ligger i de poäng han gör mot oss.