Mittzon wrote
@[raderad]: Tänkte precis skriva det. Kanske inte ska skällas på domarna för att man ringer utan snarare SHL:s "regelverk".
Ingen bra match men likväl 3 nya poäng inbringade. Endast 5 matcher av 22 som vi gått av isen utan poäng, bra siffra.
+JJ
Roligt att se Engstrand igen. Tackade Engstrand hemmastå efter matchen?
Jajjemän, Engstrand tog ett varv först mot hemmastå och tackade, sedan en snabb tack till Moraklacken och sedan lite bort mot långsidan.
Första perioden bra, andra åt helvete och tredje mindre bra. Höll på att somna i ishallen i andra perioden. Satt bredvid Helber också, har han någon roll i LHC? Kändes som han representerade LHC mot ett företagsgäng.
JJ, aningen seg i sidledsförflyttningarna kan jag tycka men väldigt stabil.
Olimbs, jobbar på som fan.
publiksiffra på 5600 mot Mora ändå. De hade ju väldigt mycket erbjudanden iofs. Jag gick som kund hos Bixia för 100 kr för sittplats långsidan. Bra deal.
Mullen igen, tycker han läser spelet jävligt bra. Går fram när han ska och är ett hot framåt. Billins - Mullen är ett backpar helt i min smak.
Tam andra och tredje, ingen hockey som lockar publik direkt.
Derek kommer inte till sin rätt tycker jag, vet inte riktigt vad som behövs för att han ska komma till mer nytta.
Olyckligt att hela kassasystemet låg nere när alla skulle köpa biljett i dörren, gjorde så man missade introt o.s.v.. Tydligen låg det nere i hela Sverige sade en dörrvakt, vilket kan tyckte lät jäkligt märkligt? Arenorna har väl inte sammanlänkade kassasystem?
Eddie hade det tungt