Det är tungt just nu! Vi har marginellt bättre poängsnitt än Brynäs som precis kickade Melin. Två ynka trepoängare på tio matcher. Långt ifrån okey. Serien börjar snart sätta sig och då gäller det att vara med. Än så länge skiljer det ganska få poäng till toppen - Men det förutsätter att vi börjar spela bra.
Det är konstigt. Just nu tycker jag ta mig fan att det bara är två spelare som får duktigt underkänt: Tony Mårtensson och Anton Björkman. (Nej, Zengerle klarar sig från sågen, tycker han ser lite bättre ut nu).
I övrigt tycker jag, spelare för spelare, att det ser ganska bra ut. Monstret har gjort två riktigt bra matcher nu, Zengerle ser något bättre ut, Roy är fantastisk, Trucken likaså, Olimbarna är bra, Gordon är bra, Pajen är bra, Sebbe, Jimmy osv...
Men som Lukkinen skrev.. Vi har ju NOLL kemi!! Vafan! Riktigt frustrerande. Vi har ett lag med bra spelare som spelar bra. Men de är sammansatta helt galet. Det är ju bara Lilja-Roy-Gordon som kan göra mål i 5-5.
Som någon skrev så hade Tony varit bänkad om han hade haft ett annat namn på ryggen och förstår att det är lurigt!
Vad tycker ni? Borde man bänka Tony eller är risken att man knäcker det lilla självförtroendet som finns kvar hos honom?
Frågan är om man inte borde spela såhär när Sörensen är tillbaka:
Zengerle - Roy - Gordon
Olimb - Olimb - Trucken
Lilja - Pajen - Sörensen
Sylvegård - Sebbe - Jimmy
(Tony, Karlström)