Nu ska jag inte spalta önskekedjor map alla är friska och Dahlén har anlänt. Nu går jag på det vi har:
Sylvegård tycker jag har inlett riktigt segt och planlöst. Dock har han en kropp som vi saknar i övrigt. Vill se honom med Andersson och Persson. Och att han då smäller på utav bara helvete. De två övriga herrarna hinner täcka upp för hans smällar.
Gordon och Roy funkar bra ihop. Låt Trkulja lira där. Vi måste börja gör mål och lägg de tre hetaste äggen i samma korg.
KA Olimb har jag inte mkt för. Ser ut som Törna/Lilja,/Gallo. Åker och åker men inget kommer ut av det. Med skillnaden att nämnda trio ändå kunde hänga dit en puck var 10:e match lr nått sånt. Men nått har han ju med brorsan även om målen de har gjort i VM mestadels har kommit mot sopgäng. Kör Lilja med bröderna Olimb för att skruva upp tempot. Kemi och fart.
Kvar har vi då... Tony, Sebbe och Karlström. Nej, inget sexigt. Men bredden har ju inte direkt levererat hittills så va fan ska vi fortsätta med det för? I längden vill jag se Tony med t.ex. trucken och Sörensen. Två unga som kan driva upp tempot tillsammans med ett gott spelsinne. Men nu är de inte här, Tony står och trampar i lera och vi behöver göra mål nu. Så de där får väl bli en klassisk Melin-tredjelänk. Som inte gör så värst mkt men som måste vara där. Möjligtvis att någon rivig ungtupp från J20 tar Karlströms plats.
Gordon - Roy - Trucken
Lilja - M Olimb - KA Olimb
Karlsson - Mårtensson - "Valfri"
Andersson - Persson - Sylvegård