Klart man spelar! Sjukt bra spel det här. Alla uppdateringar från tidigare version är klockrena!
Jag lirar med Liverpool för stunden.
Det är väldigt realistiskt det som sker i spelet.
Jag lade till Andy van det Meyde på önskelistan. Inte för att jag ville ha honom, utan för att jag ville hålla koll på honom. Han spelar i Everton bör tilläggas. För den som inte har nån vidare koll på rivalitet så är rivaliteten mellan LHC och SSK en flugfis jämfört med Liverpool och Everton.
Liverpools supportrar fick ryktesvägen reda på att jag håller koll på Andy van der Meyde som Everton försöker bli av med och lät meddela detta till mig:
"Liverpools supportrar skulle aldrig förlåta dig om du lät en spelare som blivit ratad av självaste Everton dra på sig Liverpools ärofyllda dress"
Klockrent!
Brorsan lirar med Chelsea. Det första meddelandet han fick från styrelsen var att han var tvungen att värva stjärnor. Han köper Henry från Arsenal för 1,2 biljoner. Styrelsen låter då meddela att det krävs fler stjärnor. När brorsan då inte värvar någon ny stjärna händer det smått humoristiska men ändå skrämmande realistiska - Abramavic kliver in i handlingarna och köper en spelar åt brorsan! 😃
De här spelen är inte så lite beroendeframkallande! Skitkul!