guitarzero wrote
Även om jag förstår beslutet kan jag på något sätt tycka det är orättvist. Vi vet alla att det kan ta några matcher att anpassa sig och när han väl gjorde framsteg och det tycktes lossna lite så blir han istället bänkad/extremt begränsad speltid. Hoppas att detta i alla fall tänder till övriga som underpresterat hittills att leverera.
Samtidigt den där farten och tekniken som det pratades om har man ju inte sett skymten av? Hjälper ju inte heller när man väl får chansen igen efter en petning gå in och svara för sin sämsta insats under sin korta sejour här, bedrövliga 20 min senast. Nej, helt rätt beslut!
Dahlén känns ju som den perfekta värvningen i dagsläget. Kanske inte lika snabb som Lilja på grillorna, men känns som han har ett bredare register och minst lika hög arbetsmoral. Hade nog gjort ett minst lika bra jobb bredvid Roy & Gordon.
Samtidigt skulle man i samma veva kunna spela Sörensen och Lilja ihop igen, då med Mårtensson som även han nog skulle må bra av att ha dessa killar bredvid sig.
Emvall får gärna skicka Mullen och plocka in Tim Erixon , SAIK har fullt på backsidan och de verkar vara splittrade i deras läger vad det gäller att plocka hem honom. En kille som kan bidra såväl offensivt som defensivt.
Billins-Erixon
Larsson - Karlsson
Näkyvä - Lundgren
Ginning
En målskytt i Dahlén, samt en back som bidrar med lite tuffhet och inte är totalt klapp kass när det kommer till det offensiva. Två små förändringar denna trupp hade mått bra av.