robson Roe kund inte lyfta benet över sargen efter tacklingen utan fick åka till båsdörren som det såg ut
Hockeytröjan Hoppas att det inte är något allvarligt med Roe. Men nu när Roe är borta tycker jag att Tangnes gör ett jävla tjänstefel att skicka upp Fogström som ersättningscenter. Hallå?! Fogström i förstalinan?! Självklart ska Lilja flyttas dit medanGordon tar centerplatsen. Inget snack!
Malkin I andra perioden märks det tydligt att det kollektiva självförtroendet är bättre. Till och med Sylvegård visar klass med pucken i anfallszon. Nu vill jag ha en positiv rapport om Roe, i stil med att han vilar som en ren försiktighetsåtgärd.
Satashi Aj då, längre avstängning väntar... Såg riktigt otäckt ut! :roll: Har egentligen ingenting att säga längre vad gäller SHLs domare, nivån är är så ofattbart dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till...
Lukkinen Så oerhört skön seger! 2-0 efter två var i underkant och sedan fick de sitt 2-1 på första skottet i tredje. Blev onödigt spännande. Ett matchstraff för TRIPPING (!!!) gjorde ju inte saker mindre spännande precis. Galet skönt!
jg Klart bästa matchen för säsongen mot det bästa motståndet jag sett denna säsong! Domaren höll på att stjälpa oss men det redde ut sig. Många som var bra, Högberg grym. Hoppas bara att det inte var allt för allvarligt med Roe...
Sakic En av de mest rättvisa segrar sedan de allierades seger över axelmakterna! Fy fan vad usla domare... Fogen! King!
Satashi Kasst att inte kunna kassera in alla de öppna mål och lägen vi har, men jag tycker ändå att chanserna båda lagen har likvideras och att resultatet blir rättvist till sist. Början av andra perioden var imponerande, resten var väl inget speciellt. Helt OK insats av Högberg som ryckt upp sig på sista tiden, dock känner jag mig mer trygg med JJ. Godkänt minus Salmela, kanske inte den snabbaste på rören eller mest aktiv egen zon men har ett lugn i spelet och offensiva uppsidor som märks. Rostig och gick bort sig vid ett par tillfällen, men detta blir en viktig pusselbit. Älskar brakken #41, borde dock satt en i öppen kasse. 8) KOOlimb är inte den frälsare vi förtjänar, men den frälsare vi behöver. Kämpar oss igenom 5 minuter hockeymord, sista halvan av deras PP hade de väl knappt något skott på mål om något alls? Snälla Roe var oskadd. 🙁 Domarnivån höll SHL klass, talar för sig självt.