Satashi Tistismet wroteMan kommer gå ut och köra på i andra, kvittera till 2 - 2. Sen i tredje kommer Dif dra iväg till 5 - 2 efter 8 ribbskott från Little och Roe. Högberg kommer även få en badboll kastad på sig från läktaren....Den kommer smita in genom vänster armhåla. 2 Posts men redan rutinerad ser jag. :lol: Får väl bli 3-3?
Jocke Fan vad kasst från alla! Såg ni var pucken gick in förresten? BYT MÅLVAKT NU!!! Det är ju för fan sinnessjukt. Det är större chans att pucken går in om man skjuter PÅ Högberg än vad det är om man skjuter vid sidan av honom.
Jocke DIF har förövrigt skjutit 5 skott på mål. Nej, inte 5 skott i andra perioden. 5 skott TOTALT I MATCHEN. Vi har skjutit 12. DIF leder med 3-0.
Tistismet Satashi' wroteTistismet wroteMan kommer gå ut och köra på i andra, kvittera till 2 - 2. Sen i tredje kommer Dif dra iväg till 5 - 2 efter 8 ribbskott från Little och Roe. Högberg kommer även få en badboll kastad på sig från läktaren....Den kommer smita in genom vänster armhåla. 2 Posts men redan rutinerad ser jag. :lol: Får väl bli 3-3? Long time lurker med inloggningsproblem 😉 3 - 3 och 7 - 3 nytt slutresultat. En badboll och en mindre lastbil.
Jocke Varför byter man inte målvakt? Ses det kanske som om man med flit sätter en snara runt halsen på JJ och slår undan stolen under honom?
Jocke jg wroteMan får åka hem, kolla video och komma ut som ett nytt lag imorgon... Jag har lite bra filmer jag kan rekommendera.
Satashi Jocke_L wrotejg wroteMan får åka hem, kolla video och komma ut som ett nytt lag imorgon... Jag har lite bra filmer jag kan rekommendera. Tror han menade på de standardursäkter man får höra från tränarna vid förlust haha
Jocke Se på fan. Vi kan utnyttja 5 min i pp också. Jag låter skumpan ligga på kylning ett tag till, snart 5 mot 5 igen. Edit: Såja!
Satashi Hur vanligt är det att man byter sin egna målvakt vid mål? Alltså, LHC gör mål och Tangnes "Äaeh, vad säger ni grabbar? Ska vi ge oss en chans att vinna matchen nu vid 3-2? In med dig Jakob nu kör vi!".
Malkin Gissar att Eddie Larsson kommer känna av att han spelat match igår när han vaknar imorn. Lär väl spela typ 35 min ikväll...
Lukkinen Malkin wroteGissar att Eddie Larsson kommer känna av att han spelat match igår när han vaknar imorn. Lär väl spela typ 35 min ikväll... Är man den enda backen som kan spela hockey så blir det lätt en och annan minut.
Jocke 14:20 min på Larsson. 16:29 min på Näkyvä (!) Vet inte vad jag ska säga.. Ska väl erkänna att jag inte direkt varit fokuserad, har mest grinat. Näkyvä kanske har varit toppen idag.
Malkin Jocke_L wrote14:20 min på Larsson. 16:29 min på Näkyvä (!) Vet inte vad jag ska säga.. Ska väl erkänna att jag inte direkt varit fokuserad, har mest grinat. Näkyvä kanske har varit toppen idag. Otippat, känns som jag sett #53 på isen hel tiden.
jg robson wroteOch Olimb förd till sjukhus - turen på vår sida i år eller? Vad hände med glasbrorsan?
Jocke jg wroterobson wroteOch Olimb förd till sjukhus - turen på vår sida i år eller? Vad hände med glasbrorsan? Han skadade handen när han blev klämd vid sargen av tuffingen Hultström.. ...som precis kvitterade för DIF..