Lukkinen wroteAlltså, Näkyvä... Och då intalade jag mig dessutom att han spottat upp sig efter sin katastrofala inledning.
Vår bästa back sett till lönekuveret, men den sämsta sett till prestationerna.
Inne på 9 baklängesmål i +/-, flest utvisningar bland backarna och offensivt bidrar han med att passa pucken åt sidan istället för att skjuta när det vankas PP. När han får styra PP eller blir pressad så ser han mer eller mindre skitnödig ut.
Larsson har tillsammans med Kristensen varit inne på 5 baklängesmål i +/-, men tillför mycket annat och har ju även varit inne på fler framåt än Näkyvä. Dessa två får man väl också se lite som budgetvärvningar, ingen sitter nog på någon högre lön.
Övriga backar har varit inne på 1-3 mål bakåt i +/-, så Näkyväs 9 st sticker verkligen ut.
Försöker intala mig att det blir bra tillslut, men han visar inga intentioner på att det önskemålet skall infrias. Tyvärr...
Släpper man hem Karterud när Törnqvist skadade sig och ev missar nästa match, och man i samma veva har Lilja som man visste sannolikt missar p.g.a. avstängning så är det inget annat än ett stort jävla minus till allt och alla.