Många har säkert dammat av sig sortin och sitter och ritar på nästa trupp men jag kan fan inte släppa detta. Så många fel att det är svårt att förstå. Hade känts så satans mycket bättre att torska på rena stolpskott, dommarmissar, fulspel osv. Men detta är helt ofattbart och jag förstår verkligen inte hur vår tränartrio inte lyckas bryta mönster mer än någon enstaka period. Sitter fortfarande med hakan i bordet. Var bara tvungen att få ur mig detta. Så ingen tror att jag är nöjd :shock:
Lätt att med en klackspark säga att man skippar säsongskortet nästa säsong. Samtidigt jävligt lätt att med en klackspark klanka ner på någon som bidragit med pengar in till cluben i måmga år för att sedan "ge upp". Med tanke på den kortslutning som skedde på isen och i båset så har jag full respekt för t.ex BK Robbie!
I övrigt kan Junland gärna sälja huset och flytta permament. Vet att jag försvarade hans uttalande om marknadsmässig lön och tyckte att han skulle få det han ville ha men satan vad fel jag hade. Och med hans historia hade det ju varit bättre att säga "jag kommer vilja testa på ett par sista år i utlandet innan jag kommer tillbaka" istället för det sätt som han gick ut i media.
Satan vad bitter jag är. En helt annan bitterhet än Melin-eran. Då anade man att det inte kunde bli mkt bättre än vad det blev och levde på hoppet. Nu känns det så jäkla oavklarat. Svårt att acceptera slutet den här gången! Jag kommer sitta och skrika i Saaben nästa år också (skippa ryggdunkningarna) men oklart om det blir med samma dB-nivå som i år.