Är så jävla less på att vi säsong efter säsong kan ta poäng av samtliga topplag samtidigt som det är givet som bara FAAN att vi kommer torska massor av poäng mot samtliga bottenlag. VARJE JÄVLA SÄSONG! Det blir ingen ändring på skiten, oavsett vilken spelfilosofi vi spelar efter, vilka som spelar för oss eller vilka som tränar oss. Det är samma jävla visa, VARJE JÄVLA SÄSONG! Jag spyr! Vad fan betyder 3 poäng mot VF och SKANK om man samtidigt ger bort givna poäng som man klättrar med mot uselt motsånd?! Ett bottenlag i SAAB Arena som mäktar med ett sketet jävla mål framåt SKA INTE FÅ TA MED SIG ALLA TRE POÄNG HEM! Punkt!
Jag är på i stort sett varje hemmamatch, säsong efter säsong. Jag är en obotlig LHC-idiot som stöttar mitt lag i vått och torrt, oavsett vad, men är först ut med att erkänna att mitt älskade LHC är ett kroniskt losergäng. Känns tråkigt som fan! Mäki med flera kan sluta att drömma om fullsatta läktare oftare innan de lyckas tvätta bort den här stinkande losermentaliteten som ligger som en smutsig, oljig hinna över vår fina Club. FAN! :evil: