Två matcher är en tillräckligt lång förlustsvit tycker jag. Ikväll är det tre pinnar som gäller.
Det jag sett av Modo i år skrämmer inte alls speciellt mycket. De verkar dock ha fått någon form av nytändning i och med tränarbytet. Hur som helst är LHC det bättre laget och detta är ett perfekt läge att kliva tillbaka på segertåget.
Rob från förra matchtråden: "Nu när Sörensen är tillbaka och om ingen utgår till nästa match i forwardsväg så blir det intressant att se vem som får flytta på sig.
Sörensen tar Blombergs plats med Gordon & Roe, Brissle ihop med Fogström och Lilja? Blomberg/Thörnqvist & Gallo slåss om 2 platser i 4e?"
Precis så verkar det bli enligt Corren. Helt rätt tycker jag. Brissle är het och av junisarna är han den som ska spela högst upp just nu. Andrakedjan har varit väldigt lidande av skador hela säsongen egentligen. Bra beslut att peta in Sörensen där. Junland spelar inte pga ryggkänningar. Tungt avbräck såklart men det kanske kan medföra att Forsling får dra ett tyngre lass i PP.
Little - Pajen - Hardt
Gordon - Roe - Sörensen
Lilja - Fogström - Brissle
Törnqvist - Sebbe - Gallo - Blomberg
Karlsson - Forsling
Rahimi - Carlsson
Dahlström - Billins
Hansson