Just nu verkar e-postadressen för forumet ha slutat fungera, försöker nå WL:s IT-ansvarige igen. Effekten är att inga nya konton får bekräftelsemail och liknande.
Registreringsproblem (e-post)
Löstes detta? Forumet dör ut mer och mer allteftersom är känslan, då gamla rävar slutar posta samtidigt som det inte kommer in nytt folk. Synd...
Jag har stor erfarenhet av phpbb och skulle kunna hjälpa till att få forumet att fungera igen. Skulle det vara problem med serverplats osv. kan jag lägga den på min egen server. Admin kan PM:a.
Tråkigt om forumet dör pga. att WL har tappat bort SSH-detaljerna
Någon som känner grundarna/Admin och skulle kontakta dem om att få låta lkpg__ styra upp?
Kan dra ett mess till Bobbe.
Here I am!
Som ni märker finns noll tid för engagemanget här, tyvärr.
Men givetvis bistår jag med relevant export/information om lämplig själ har vilja att göra ett försök! Det stora problemet med nuvarande phpBB-variant är att det är i limbo där databasstrukturen befinner sig i en version som inte riktigt vill leka och uppgraderas med den aktuella versionen av forumet. Jag har lagt ett antal dagar på det utan framgång, men skulle givetvis bli väldigt glad för fortlevandet.
Jag kan ju tillägga att jag är öppen för att släppa in andra som admins, exempelvis intresserad person ovan. Det kan ju också bidra i det lilla.
bobbe wroteJag kan ju tillägga att jag är öppen för att släppa in andra som admins, exempelvis intresserad person ovan. Det kan ju också bidra i det lilla.
Du har PM!
Av ren nyfikenhet, kommer ni fram till något bra? Gillar initiativet skarpt!
Lukkinen wroteAv ren nyfikenhet, kommer ni fram till något bra? Gillar initiativet skarpt!
haha, var precis på väg in för att skriva samma sak. Oerhört nyfiken på detta.
#therevivalofbullen
Väntar på att Bobbe ska få lite tid över att skicka mig filer+databas så ska jag kika på det.
Haha vad sjukt, skulle också precis skriva och tigga om statusuppdatering. :lol:
För er som undrar, fortfarande status quo. Väntar på filer+db.
lkpg__ wroteFör er som undrar, fortfarande status quo. Väntar på filer+db.
Tack för update!
Vore härligt att få igång det innan nästa säsong så vi får in lite nytt blod!
Har fortfarande inte fått några filer och Bobbe har inte varit online sen 2017-04-16 så kan inte riktigt göra så mycket just nu. Alternativet är att öppna ett helt nytt forum under annan domän.
Det tror jag vore olyckligt. Skulle nog tappa rätt mycket skribenter på att göra det.
Jo, väldigt olycklig situation då jag känner att vi borde tagit tag i detta för flera år sedan. Bristande intresse/ont om tid kan man inte klandra admin för, men surt att vi inte kan gå vidare...
Ska höra med Bobbe om man kan skynda på överlämningen lite
Kanske ändå vore bra med en fräsch nystart? Skicka vidare besökarna från denna adress till nya samt promota nya forat på sociala medier. Kanske kan få Cluben att länka adressen via Instagram och Twitter. Där och då borde ju alla som är intresserade av att diskutera LHC fått informationen.