Enda positiva man kan hitta av denna match är att vi hittar ett sätt att vinna den trots hur det började.
Vi saknar verkligen Roe och Pajen och gäller nu att hålla uppe så gott vi kan tills de är i spelbart skick igen..
Då jag inte bor i Linköping hade jag inte möjlighet att närvara och bidra till stämningen(eloge till er som var där), ska därför inte kritisera allt för mycket men efter att ha sett matchen på tv och det man kunde höra var inte en stämning värt en premiär, jag vet att många jobbar extremt hårt för detta och det var även hyfsat med folk på plats så uppslutningen är det inte några fel på en match som denna. Däremot, det behövs mer nya ramsor, ramsor som har en melodi och som folk enkelt kan lära sig. I dagsläget är det samma ramsor som sjungits i flera år med några få undantag.
Detta problem är något vi alla kan bidra med, oavsett om man är på plats eller ej, finns säkert mycket idéer på det ute i stugorna. In och läs och skriv mer än gärna i tråden för ramsor under supporter/white lions här på forumet. Detta är något jag tror har en stor påverkan på det uteblivna "trycket"....