Kapten Duck Vem kan stoppa Melin och Hävelid när dem bara rullar fram? Knappast några SM-guld med nummer 7 och 5 i hamn. De tar oss inte till våra drömmars land. Kom igen och rulla fram.
Franckie Burns Bäckman och Dahlström ser ju livrädda ut. Varför vill vi släppa 24 så fri? Fem gånger nu....
alfie Haha, vad är det för jävla skämt!?!? De ser väl skiten på jumbotronen!? Karalahti är iaf garanterat inte med i game 7 om det blir nån sån. Fy fan vad pinsamma jävla domare
Hockeytröjan Stäng av alla fyra domarna och karalahti i efterhand. Det här får inte hända i en sån här avgörande match. Det värsta är att de kan ha sett situationen, men är för fega för att göra en korrekt bedömning. Jag spyr på skiten. Usch!!!
Solo Är på plats och ser att linjedomaren ser hela situationen och åker fram till huvuddomaren, men därefter händer inget? Självklart visar dom ej repris i Jerusalem. Kasst! Men vi vinner skiten ikväll!
Franckie Burns Så jävla dåligt av domarna att det liknar ingenting. Ingenting. Och det krävs matchstraff på isen för att kunna granskas i efterhand va? Enda trösten är väl att vi troligen inte skulle gjort mål på 5 min PP som det sett ut idag.
Kapten Duck Som tur är det svenska domare vi har att göra med så det KOMMER komma kompensation efter att de kollat på skiten i periodpaus samt att pundarpsykopaten inte spelar i en ev. game 7. Franckie Burns wroteOch det krävs matchstraff på isen för att kunna granskas i efterhand va? Alla situationer granskas efteråt.
fjosor Franckie Burns wroteSå jävla dåligt av domarna att det liknar ingenting. Ingenting. Och det krävs matchstraff på isen för att kunna granskas i efterhand va? Enda trösten är väl att vi troligen inte skulle gjort mål på 5 min PP som det sett ut idag. Nejdå det där kommer granskas i efterhand av den där "spelarsäkerhet-gruppen" vad dom nu heter.. Så han är borta.