Ridderwall: "Nu är all press på Linköping"
Tycker sånt där är så jäkla kul när spelare försöker inbilla sig själva att favoritskapet är hos de andra fastän de innerst inne vet att det är 50/50. De har precis lika mycket press på sig själva från dem själva och fans/ledning/sponsorer/media som vi har. Lyser så tydligt igenom hur han inte menar det han säger, haha. Underbart!
I övrigt cred till båda lagen som har hållt en bra nivå efter matcherna. Krig på planen men sen lämnar man det där hän till nästa match. Tycker Ostens alla utspel är patetiska, liksom Örebros gnäll på domarna osv. AJ och Melin har visat klass när det kommer till media!
Franckie Burns wroteStörsta frågetecknet för mig just nu är var Skaik står kvalitetsmässigt. Hur bra var Brynäs? Såg att Zacke var kapten när Forsell var borta :?
Jag tycker inte skank var överdrivet bra. Om det beror på att de gått ner sig eller att brownass har spelat upp sig vågar jag ej svara på. Nog är bönorna bättre med bulan än vad de var innan men tror skank har ett par växlar till när det kommer till det kreativa. Matcherna: Övertid en match, i övrigt hade brynäs ledningen stundtals samt en bra press i ett par matcher. Det som gör skank unikt är ju att de ändå hittar vägar att vinna och att de klarar av pressen. Det är väl där det stora hotet ligger i år. Kvalité spelare för spelare tycker jag nog att vi matchar dem även nu i slutspelet om Taffe och Flix varvar upp lite. Ska bli riktigt intressant att se hur de tar sig an Lulä. Tror faktiskt att grishockeyn kan skrälla där och att möta Lulä i en final. Ja jävlar vad med skador vi har att räkna med då! Bra att J20 har avslutat sitt slutspel då med förhoppningsvis hungriga guldgrabbar. Kan gå åt! 8)