@alla, både som skrivit och som kommer skriva
Kan absolut köpa att man är besviken på att han inte levererar de här två matcherna. Å andra sidan kan vi ju vara jävligt stolta över att ett gäng andra levererar i hans ställe.
Vi hade inte flytet och domarna samt den sista lilla skärpan idag. Men det är inte tillräckligt för att jag skall säga nej till honom. 1-1 i matcher är ingenting. Visst, vi hade kunnat leda med 2-0 och gjort en jäva utskåpning med 10-2 i målskillnad men det kommer inte hända mot detta HV i ett slutspel. punkt .
Ge mig åtminstone två andra 1:a-centrar som är av hans klass eller bättre som vi kan ge oss in i ett budkrig om så kan jag börja fundera om vi borde skita i honom. Tills dess så är han en stor jävla faktor till att vi slutade på en 4:e placering och fick hemmafördel. Han har hunnit spela 2 av eventuellt totalt 21 matcher i slutspelet, varav en på bortaplan med en hårt matchande Andreas Johansson.
Vad gäller rosens 300k i månaden så kan det säkert vara en sån summa. Visar det sig att det är så så tvivlar jag dock på att det är gott murvelskap från hans sida utan snarare en bra gissning. Lägger i övrigt ingen tyngd i ros åsikter och artiklar.
Summa sumaro, självklart måste han börja leverera poäng och mål de kommande matcherna men jag väger även in grundserien innan jag plockar fram stora klingan på sågen efter 2 matcher av eventuellt 21.