Kapten Duck Lukkinen wroteSläpper vi det här nu ska jag fan hålla mig länge och sedan åka hem till Melin och bajsa i hans brevlåda 😛 Edit ... Laxermedel och sen kissa med stjärten. För det kan han snart vara värd =/
Lukkinen Det är ta mig fan helt otroligt. Vi gör EN bra period och sedan passar vi på att släppa in FYRA PATETISKA JÄVLA MÅL MOT DET HÄR H*RGÄNGET! För i HELETE! :evil: Och plocka den där jävla Rautio nu. Nåt får han faktiskt lov att rädda också. FAN!
damphunden Det är helt ok att tappa ledningar, självklart gör man det. Men inte mot SHL:s överlägset sämsta skitgäng!!
Lukkinen Träligt också att det är soklkar offside innan 3-3 men det tar inget ifrån LHC och den dunderusla insatsen man än en gång står för mot det här jävla skitlaget. Fruktansvärt!
Malkin Makabert. Känns som att spelarna har offensiv i hjärnan enbart den här perioden, och inte tar Modo på allvar.
Kapten Duck "Kandidater till SM-guldet" - Junland. Men ska man bli mästare måste man kunna slå alla lag och det är tydligt att det här laget inte klarar av det.
Jonteman Vad fan gör Andersson, Rahimi och Karlsson vid 4-3? Så svårt kan det inte vara att upptäcka Flanagan, de står ju ändå bara och glor men inte ens att glo är de tydligen bra på.
Des Moroney oj oj oj aspiranter på sm-guld. FÖRSTÅR ANLEDNING TILL PUBLIKSIFFROR HEMMA. Vilka tama Lejon.
Des Moroney Bra arbetsinsats. Visar verkligen vilken moral och skyldighet det här gänget här. Men gruppen trivs ju. Ingen i föreningen ställer några krav,
Lukkinen Och nu när man redan gett bort skiten, igen mot det här mongolaget, kan man knappt komma in i offensiv zon ens. TÄVS!
Ndur Jag tycker iofs att LHC börjat bra i tredje. Modo kommer ju göra allt för att säkra så krävs mycket för att få några klara chanser Behövs lite tur och nån puck som studsar rätt.
damphunden Det är jättegulligt att de åker lite skridskor nu i tredje. Synd bara att man inte vinner hockeymatcher genom att åka lite då och då. Jag har stängt av skiten.
köttet I ett annat forum diskuterades målvaktsfrågan tidigare idag. Vid 2-3 gör ju Rautio en typisk "Engstrand", dvs släpper ett billigt mål i fel läge i matchen. Vid 4-3 visar ju laget att alla problem med virrigt försvarsspel finns kvar utan att någon bättring skett. Skulle kanske behövts lite åtgärder innan fönstret stängdes... Men vi tävsar väl bort problemen när slutspelet börjar.