Lukkinen På sin höjd mäktar vi med en kvittering (om det vill sig jävligt väl), alla klappar om varandra och jublar över den fantastiska karaktären vi visar upp, torskar i förlängningen och vips är det 1 av 11 matcher vi vunnit på bortaplan den här säsongen.
Ndur Redan vid 1-0 efter två perioder kändes det som om vi i allra bästa fall kunnat nå oavgjort efter full tid och chans på 2 poäng. Nu med två mål upp känns det ju inte direkt så mycket bättre...
Des Moroney 2 alternativ inför sista. Skym deras målvakt för in i helvete eller måste han spela med ögonbindel. Ta kampen framför mål och spela på folk som har klubban rättvänd för direktskott. Famla in puckar på folk som är felvända eller ska lirka in på backhand. Ofarligt och tämligen meningslöst. Och så till sist. JÄVLAR ANAMMA - PUCKJÄVELN SKA IN.
Lukkinen Det löjliga den här matchen är att Mordor hade kunnat ställa en skål med hundmat i målet och de hade ändå haft 2-0 på oss. Så galet uddlösa avslut!
bloodandashes "Vi måste ta tag i det här ordentligt nu, detta är den sämsta matchen vi spelat på länge", säger Linköpings tränare Roger Melin till C More inför den tredje perioden.
alfie Lukkinen wroteDet löjliga den här matchen är att Mordor hade kunnat ställa en skål med hundmat i målet och de hade ändå haft 2-0 på oss. :lol:
Franckie Burns Junland i PP. Vad gör han som är bra? Jag kan nämligen lista två A4 med grejer han gör dåligt.
fjosor Så jävla laaaaaamt.. Laget känns som ett gäng Maria Montazamis. Käkat lite opiater på resan upp?
jg Luleå verkar torska vilket innebär att vi kommer bli rumpkörda på lördag o krisen är ett faktum igen...
Sakic Ta för faan inte ut målvakten, ge dem inte ett gratisstreck i målprotokollet. Låt matchen dö bara. Har man skjutit närmare 45-50 skott utan ett ända mål så kan man nog börja packa väskorna.. Edit. Så klart.. idioti!
Ndur Folk pratade om tyngsta förlusten för säsongen i tisdags. Jag tycker den här förlusten är långt mycket värre.
Sakic Nog för att han är en talang men de gör ju honom så satans bra, det är nog det jag stör mig mest på! Se där. Snygga till statistiken lite! Synd att det tog 50 skott och 59 min och 36 sek för att sätta det målet..
Franckie Burns När Modo-backen rensar löst i egen rundel, är det någon som tror att Junland ska kunna stoppa den på blå? Räck upp en hand i så fall. :x