Det är märkligt med idrott.. Allt det som var så dåligt mot Saik var helt plötsligt bra igår. Visst är det en skillnad att möta Saik på bortaplan och Örebro hemma, men faktumet kvarstår likväl. Man spelade med fart och finess. Tredje och fjärdekedjorna var tunga, intensiva och jobbiga att möta.
En rolig detalj är att Kolarik, som varit helt under isen, har gjort 3 poäng på 4 matcher. Broc Little var fenomenal igår. Dock åker skämskudden på när han gjort mål och alla ska skrika hans efternamn på Roger Cedbros uppmaning.
Roger: Brrock
Publiken: Litttell!!!!
Uhh ;(
Tråkigt som fan att det var så glest på läktaren. Jag tycker inte att motståndarlaget ska behöva heta Hv, Färjestad eller Leksand för att folk ska pallra sig till arenan. Jag tycker att det är tillräckligt attraktivt att det är lördagsmatch på hemmaplan. Men nu funkar folk tydligen inte så och då är det upp till Helber & co att lyckas fylla arenan någorlunda ändå. Det måste till större prisskillnader mellan Lhc - Hv, 18.30 en lördag och Lhc - Örebro en regnig tisdagkväll i november. Vill man ha 8000 på ovanstående tisdagsmatch så kommer man att få det - Om man sätter priset rätt. Hur man ska gå tillväga: Om man droppar priserna någon dag innan match, eller om man från början har ett lågt satt pris vet jag inte. Men det är för dåligt med 5000 pers en lördag!