köttet wroteexile82 wroteJag är nöjd med ett kryss!
Vad har jag sagt om det där? Nöjd är man när man vinner. :wink:
Däremot kan man kanske inte förvänta sig något mer än ett kryss. Eller så här; ett kryss borta mot SAIK är bra. Särskilt med tanke på hur svårt vi alltid verkar ha mot dom där skooteråkarna.
Jag gillar att Rautio står. Han var bra sist.
Köttet du måste väl gilla Rautio efter senaste matchen då han i intervjun efter sa i stil med "ja, vi gjorde vårat jobb i denna match. Och egentligen, så finns det ju inga ursäktar i någon match att inte vinna den." 🙂 en norrländsk vinnarskalle där bak, förhoppningsvis vad vårt lagbygge behöver denna säsong mot förra. 🙂
f.ö så måste jag ge cred åt våran något orutinerade 4e line i denna match speciellt men även varit bra i dom tidigare också, känns som de växer för varje match som går. Fredric Andersson visar varför han fick förlängt på 2 år. Nordèn är en riktigt ättrig liten kämpe som slänger sig in med huvudet först i alla närkamper och Törnquist spelar rejält och tufft längst sargerna, ser inte ut som en junior som inte ens har spelat en handfull matcher i SHL. Det ihop med att Sundh spelat upp sig rejält mot förra säsongen så undrar jag egentligen vart Salle ska in i detta lagbygge? Ser inte just nu att han får plats i någon kedja... Men samtidigt kanske det han behöver, lite press på sig att prestera för att få speltid före att bara få en cementerad roll i en andra kedja även om han går typ 20+ matcher utan att producera framåt som förra säsongen.