Lukkinen I vanlig ordning ser det ut som att laget haft lobotomering som team building precis innan match utomlands. Vad fan håller de på med?!
Kapten Duck Härligt Sebbe. =) Krigarn framför mål. Vrana bara måste stanna i ES ett år till. Edit. 1-3. Fan va läckert. Almtorparn levererar.
alfie Nu var det inget drömmål kanske men 1 mål och ett skapat friläge helt på egen hand efter 10 minuter. Jag är jätteorolig att Caps vill ha Vrana direkt.. Det är ju en helt ny spelare i år..
Kapten Duck Almtorp känns som en helt ny spelare. Har oket släppt nu när han inte ska spela andracenter och bara måste prestera?! Edit. Försäsong försäsong. Men känslorna inför seriestarten blir bara tydligare och tydligare. Vi kan ha något på gång med den här bredden.
LilleMan Alltså fortsätter Vrana spela såhär så kan vi glömma honom känns det som i nuläget. Edit. Visst att NHL håller högre klass men ändå
bloodandashes Jag tror Caps ser stora fördelar med att Vrana stannar i LHC och har Taffe som center vilket lär bygga honom för att ev ta plats nästa år. Det är som sagt en jävligt stor skillnad mellan att spela i SHL och NHL. Kolla bara Söderberg som dominerade i SHL men som fick finna sig i att börja på en kant i fjärdelinan och i en helt annan roll när han åkte över till Boston. Och då snackar vi en etablerad spelare på seniornivå. Vrana stannar och drar möjligen nästa år.
damphunden Oj, man var ju sugen på seriestart redan innan denna match och suget minskar ju inte direkt efter denna start. Usch när allt känns för bra för att vara sant är det oftast inte sant och jag är också livrädd för att vi inte får njuta av Vrana i höst.
Lukkinen Riktigt jäkla go vändning. Fram till 1-1 såg det fruktansvärt patetiskt ut. Sedan var tjeckerna knappt inne i LHCs zon. Så kan det få fortsätta 😉