Little - Taffe - Kolarik
Är säkerligen en riktig superkedja. Jag skulle nog välja att formera annorlunda. Den här kedjan har två stycken riktiga lirare till forwards och en center med ett enomt öga för spelet. Det känns som väl mycket lir i samma kedja. Jag tror inte att det skull bli tokigt att använda en Hardt-karaktär på en av vingarna istället.
Hardt - Taffe - Kolarik
Ganska lik kedjan med Musse - Tony - Weinhandl. Det gick ju bra ;P Klart är att Taffe är väldigt mycket mer lirare än Sjögren som är mer utav en stor tank. Därför tycker jag att det blir överflödigt med två stycken lirarforwards i denna kedja. En Hardt-forward gör lika mycket nytta här.
Micflikier - Sjögren - Little
Här finns kreativiteten ute på kanterna och dessa små lirarforwards behöver en riktig tank till center som vinner alla dueller i sarghörnen. Den här kedjan är en lightversion Arla - Sjöa - Hjalle!
McDonell - Almtorp - Vrana
Här är jag helt inne på Alfies spår. Vrana är ganska puckkär och gör ofta grejer på egen hand. I Almtorp och McDonell får han två riktiga hockeykrigare som tar det defensiva ansvaret men inte alls är borttappade offensivt. Fria tyglar utan press för Vrana och en perfekt miljö att visa framfötterna i.
Sebbe - Andersson - Sundh
Den perfekta fjärdekedjan. Dessa ska bara in och köra i 110% Var ska Salle få plats?