Kapten Duck Here we go again. Häng den här nu. Chocka oss alla. =) Chocka inavlet i ladan. Höööööögberg!!!!!!!!!! Men vad gör Humlan? edit. Rätta mig om jag minns fel men vi gjorde inte mål i pp i fjol heller mot Skaik i semin? Orka!
Lukkinen Usch, känns verkligen som att vi ger bort detta med vårt usla PP som med handen på hjärtat renderat i fler farliga målchanser för SAIK än för oss.
köttet Var fan är våra stjärnor? Det är nu dom ska göra mål. Istället spelar dom sämre pp än ett korplag i innebandy.
Kapten Duck Bobo wroteRidå, bara inse att SAIK är så mycket bättre än oss. Visst. Dom är i en annan division men vi spelar bort chanserna vi hade med ett pp under all kritik.
köttet Vinner vi inte det här så lägger jag allt ansvar för det på våra så kallade stjärnor. Dom ska producera i viktiga matcher, särskilt i pp. Pinsamt att vi återigen inte kan producera när det är viktigt.
Bobzza Kapten Duck det kan jag hålla med om, hade vi tagit vara på våra lägen hade vi haft ledning nu.
Solo Bobo wroteRidå, bara inse att SAIK är så mycket bättre än oss. Tyvärr +1. Egentligen har vi alla möjligheter att vinna ikväll, men när SAIK gång på gång skapar farligare chanser än oss i vårt pp vinner man inte mot skoterraggarna. Simple as that.
Lukkinen Fattar inte hur vårt dunderfarliga PP kunnat förvandlas till denna patetiska gröt lagom till slutspelet. Det har absolut kostat oss den här matchen nu när defensiven faktiskt funkat över förväntan.
Franckie Burns Sån jävla hakning innan 3-1 att det är pinsamt. Byt domare! De klarar uppenbarligen inte av 6000 kusiner på läktarna.
Kapten Duck Lukkinen wroteVafan var det där för utvisning?! :shock: Delaying the game heter det nog. Men det fattar inte zebran.
Pucken Haha vilken domare han tar för den men inte när saik spelaren slänger handskarna och slår på mcdonell