Wayne Jag är orolig att Mange inte spelar ikväll. Hävelid svara något i stil med att det kan vara någon mer som är borta men det var inget han ville ge Frölunda redan nu...blir riktigt orolig att det är Mange det gäller.
fjosor För dom som är nyfikna på Sjögrens lön.. http://mrmadhawk.blogg.se/category/boteravstangningar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
KJS Var helt övertygad om att Sjögga skulle få längre avstängning och i denna situation är jag glad för att den inte blev längre. Rent objektivt tycker jag dock att det borde ha blivit ett mer kännbart straff, jag tycker tacklingen hade kunnat undvikas och det är bara tur att konsekvenserna inte blir värre för MRO (den som lever får väl i och för sig se, effekten av smällar mot huvud kan ju komma långt senare). Återigen måste jag ändå poängtera att som LHC:are är jag tacksam över att han relativt snart kommer vara tillgänglig igen, det känns som att i tidigare situationer med avstängningar har vi blivit straffade väldigt hårt i jämförelse med andra lag.
Des Moroney Om vi mot förmodan vinner i kväll anser jag att det är dags att psyka Roger R och Media. Vad ska Roger göra nu alt. Vad ska media göra nu. Nu har vi lagt match 1 åt sidan och med 150% vilja kan vi överträffa oss själva. Minns 2013. Större under har skett.
Wayne Biljettprognos runt 6000, haha, alltså vad fan är det med den här staden? Alla ni som inte går ikväll utan väljer att se den hemma borde skämmas! Det är nu vi behövs...
KJS Wayne wroteBiljettprognos runt 6000, haha, alltså vad fan är det med den här staden? Alla ni som inte går ikväll utan väljer att se den hemma borde skämmas! Det är nu vi behövs... Det här är jobbigt på riktigt för mig som inte kan komma iväg på annat än nån enstaka hemmamatch i ett slutspel (två timmars bilväg enkel resa och idag ingen möjlighet till avfärd innan kl 18:30). Jag mår fan illa av den dåliga uppslutningen. Hoppas att prognosen är totalt felaktig. På fredag däremot ska jag göra mitt bästa för att komma hem och sjunga.
Wayne KJS wroteWayne wroteBiljettprognos runt 6000, haha, alltså vad fan är det med den här staden? Alla ni som inte går ikväll utan väljer att se den hemma borde skämmas! Det är nu vi behövs... Det här är jobbigt på riktigt för mig som inte kan komma iväg på annat än nån enstaka hemmamatch i ett slutspel (två timmars bilväg enkel resa och idag ingen möjlighet till avfärd innan kl 18:30). Jag mår fan illa av den dåliga uppslutningen. Hoppas att prognosen är totalt felaktig. På fredag däremot ska jag göra mitt bästa för att komma hem och sjunga. Skillnad på att bo två timmar från stan självklart. Men dom som bor i stan och inte går tycker jag är pinsamma. Om man inte kan givetvis, men att 2000 människor helt plötsligt ska ha så mkt annat att göra en vanlig måndag tror jag inte ett dugg på. Det är riktigt, riktigt dåligt!
Jacko 2 matcher vad var jag som max kunde tänka mig i avstängning, så det är väl ok. De missade ta matchstraff under matchen så då kunde man ju förvänta sig minst en match... Men nu spelar vi med laget vi har, viktig match att kvittera ikväll. Andra spelare måste kliva fram nu. Sundh är en sådan spelare, som verkligen måste höja sig nu i slutspel när andra viktiga liknande spelartyper är borta. Som jag förstår det på så lyfts han upp i första kedjan också, att lira ihop med Hjalmar & Arla... Vrana hoppas jag får mer speltid än de 7 minuter han fick sist, Då kommer det garanterat mer mål från grabben. Nu kör vi, Go Cluben!
Joonas84 Mange spelar inte ikväll. Backparen för LHC: Junland, Dahlström Hultström, Bäckman Matheson, Rahimi Pettersson, Lorentzon De fetmarkerade paren känns ju allt annat än stabila...... :?
alfie Ojojoj. Mange, Sjögren, McDonell och Sebbe borta alltså :shock: Om Frölunda var favoriter med fulla rosters är det frågan vad man ska kalla de nu... Hur kommer första PP se ut nu när vår givna point och våra två "Holmströmare" inte är med? Junland istället för Mange och Sundh istället för Sjögren/Sebbe framför mål?
Leffe Varför spelar man våra två bästa defensiva backar i samma backpar? Är ju inte så att vi har överflöd av bra defensiva backar.
Stig H Lyckas vi gå vidare från denna serie med dessa förutsättningar tycker jag det skulle vara den största bedriften i klubbens historia! Sätter mitt hopp till att vrana utnyttjar möjligheten och visar vilken stjärna han har chansen att bli! Ge han chansen i pp nu! Brukar ju vara ett par oväntade spelare som kliver fram i lag som går bra i slutspel. Så kom igen nu vrana, Högberg, Rhodin mfl.. Ta chansen!!!
Satashi Bra första, även om jag tycker man gick ner sig mot slutet. Varför får vi inga utvisningar med oss?
fjosor Riktigt bra period! Genomgående bra prestationer och hårt jävla jobb. Men man måste ändå lyfta fram Vrana och (se på fan ☺️) Hultström! Hoppas verkligen att man slipper se nån toktabbe från honom nu bara för det, hehe. EDIT: Arlas tacklingar var också underbara att se!
Joonas84 Fy fan vad tungt det kommer bli nu! Fan vi var på gång! Ingen rolig andra period än så länge.
köttet Och så gör Högberg en Engstrand. Vi har inte råd med målvakter som släpper in såna där billiga mål! Och i övrigt en usel period. Fast det är då man behöver en målis som stänger...