Ahlberg wroteOj fyfan. Sjuk match som innehöll det mesta.
Någon som kommer att spela in den här och lägga som torrent?
Är helt utslagen på energi och är fortfarande bara tagen av stunden, ingen whisky i världen kan få mig att komma i rätt harmoni med verkligheten.
Jag är så jävla stolt över Chrille som jag unnar lite framgång efter skitsäsongen som varit.
Även bra jobb av Matheson som spelade smart matchen igenom.
Tråkigt med Sebbe. Med både han och McD borta som är riktiga slitvargar hoppas jag att Fredric Andersson får drillas i hur man axlar en roll som Nr 12's.
Ge mig Frölunda nu förfan. De tar vi. Rakt upp och ner.
Hemlin var inte så dum han ändå som tog in Andersson på lån, många dissade den "värvningen"... Tyckte han var riktigt bra, speciellt i första matchen mot Modo & kommer bli viktig nu i kommande matcher om både McD & Sebbe är borta. Enda riktiga orosmomentet jag har är målvaktsfrågan om nu Melin inte visar förtroende för den unge Högberg & som ung spelare så är tränarens förtroende väldigt viktigt. Engstrand har jag tyvärr inget förtroende från mig självt efter sett för många grodor under säsongen. Men han får väldigt gärna motbevisa mig!
Vilketfall, en otroligt härlig vändning. Nu kan man suga på denna karamell veckan ut, sen sätts neverna på prov igen... Så härligt och så hemskt på samma gång, mellan himmel och helvete... Men nu är ÄNTLIGEN slutspelet här! Helt slut efter denna kväll, och då satt jag bara på arslet i soffan med enda ansträngningen att öppna nästa bärs... Men gott kommer jag sova inatt. Nu ska jag drömma om nya framgångar för laget i vårt hjärta. God natt fellow LHC supporters, nästa vecka börjar allvaret. TÄVS