Precis som många redan har skrivit är även jag förbannad på coachingen, eller icke-coachingen som kanske är ett mer passande begrepp. Vrana SKA spela i andrakedjan, inget snack om någonting annat. Killen är grym! Vi KAN INTE spela med fyra backpar när vi knappt har tre backpar som håller måttet. Det är fel och det duger inte. Det viktigaste och mest felaktiga beslutet av alla handlar om killen där bak. När det det gäller som mest spelar vi den målvakt som hela säsongen visat varför han INTE ska vara förstamålvakt. Visst.. En nolla mot Växjö - Resultatet av ett helt fantastiskt försvarsspel. Icke att tillskriva Engstrand. I övrigt har han match efter match släppt in grodor. Högberg har på slutet testats i 2,5 matcher och gjort det suveränt, hela tiden! Han har vunnit perioder med hård press, han har vunnit samtliga (3) matcher och är betydligt mer lovande än Christian. Dessutom är han stor till växten, spelar modernt - som alla önskar.
Träffade en LHC-spelare på ett ställe i lördags och vi bollade en del tankar. Med en väldigt tydlig underton kunde jag förstå att i princip hela laget skulle välja Högberg framför Engstrand. Nu vill jag inte se Engstrand något mera. Jag skiter i att han är från stan, är äldre och mer erfaren. Den bästa målvakten ska stå - Det är Högberg eller Idoff