+1
Finns säkert potential i Hultström och jag tycker han ska få nya chanser i framtiden.. Men frågan är om det är rätt läge för LHC att kasta in honom?
Eller är det ens en fråga? Svaret är väl ganska självklart nej..
Mange, Rahimi, Bäckman, Junland, Matheson och Dahlström tycker jag har visat att de är våra bästa backar. Kan man inte låta dom ta ett stort ansvar då? Det är väl rättvist att låta dom jobba ihop sig i sina backpar och skapa de allra bästa förutsättningarna inför slutspelet? Sen ska man självklart ha med en sjundeback, i min mening Albin alternativt Jeppe, om någon skulle gå sönder eller behöva avlastning.. eller om Dahlström blir för påverkad av trycket.
Men varför, i hela fridens namn, måste man spela med 8 backar med 3 omgångar kvar av grundserien? Jag förstår verkligen inte det.. Speciellt när man har en supertalang som hamnar utanför laget. Vrana är absolut ojämn och passar inte alltid i matchbilderna.. Men i ett underläge med halva 3e spelad, då laget gått i stå, slänger jag hellre in honom och hoppas på en effekt än Hultström..
Snart är det Do or Die Melin.. Varenda detalj i coachningen spelar stor roll i ett slutspel. Är du redo?