Nu är det dags...
Efter att ha varit ubåt här i många år, läste jag för nån vecka sen att det inte går att regga sig på Bullen längre. Och, hemska tanke, att den kanske skulle självdö! :cry: Jag älskar ju kommentarerna härinne; Stor hockeykunskap blandat med fanatisk enögdhet, stor humor och djup bitterhet. 8) Vad göra? Ja, åtminstone börja använda kontot jag haft sen några år... dvs bidra! Ni får ha överseende med div feltryckningar och klantigheter i början...
Har varit på Stå sedan 1990, dvs när jag flyttade upp hit. Har alltså sett hela resan med LHC, uppåt och neråt, men mest upp dårå :wink: Brukar stå lite halvblygt sådär vid sidan av WL, och brölar med i det mesta. Fattar inte att så många kan stå och bara glo, det är ju nästan svårt att inte skrika!
Precis som många av er andra kan jag inte låta bli att tänka på nästa säsong, så fort årets tagit slut. Självbedrägeri och fakirism, men det är väl för att glömma 0-6 ggr 2... och det känns på nåt sätt bättre nu när jag ser hur bra Brynäs gör det.
Ska väl knacka ner några tankar om Silly lite senare, försöker komma ihåg att gå in i rätt tråd.
Ha en bra dag!
// Smocke