Vinhandlarn Cluben har ju världens läge och mata ut grejer nu: merch (ex limiterad vrana-edition), biljetter till premiären, media osv. Fan BYGG på och SKÖRDA på hypen! Känns som business 101
Metallica PJ till Corren angående ifall Vrana och Kokkonen kan spela imorgon ”Vi får se hur de känner sig imorgon. Inget bestämt ännu. Det blir ett senare beslut”, skriver sportchefen Peter Jakobsson i ett sms. Tanken är att Lennström ska spela 27/8.. Återstår att se!
edenbrah Ehn som C med Ljungh, Karla & Teddan. Intressant med Lennström, övriga är nog ingen större överraskning!
Kallzon https://www.lhc.eu/article/v2xat0x-30c01/view Du behöver inte längre hålla koll på var du lagt dina lotter eller vara orolig att du ska missa uppropet av vinstlotten. Nu har du nämligen allt i din telefon! Vi introducerar vårt nya 50/50-lotteri som numera endast kommer vara digitalt via Clubmate. Blir 50/50-lotter digitalt nästa säsong.
Metallica Kallzon Blir 50/50-lotter digitalt nästa säsong. Mycket bättre. Enkelt att vara med även om man inte går på vissa matcher.
NorthLondonForever Kallzon Jag minns när kompisen vann någon gång i begynnelsen och fick hämta ut en Ica-kasse proppfull med tjugor. Minns inte summan exakt men har för mig att det var 16000:-. Blev en fin helkväll i sällskap med kassen.
Stolpe ut NorthLondonForever Om Elon Musk växlar sin förmögenhet till 20 lappar och buntar ihop dessa. Då blir bunten 41250 mil hög. Svårt att greppa. Men han behöver knappast fundera på om han ska ta räksallad på sin hamburgare.
Suomalainen Brukar handla på ICA Maxi och använda nitlotterna. Då gick man plus på att köpa 6 st… Nån som vet om man fortsatt kommer kunna använda på ICA Maxi?
MTCluben Suomalainen ställde också den frågan till mig själv. Köper man digitalt så på hemsidan kan man fortfarande aktivera ICA Maxi-erbjudandet, men verkar mer komplicerat att göra det än när man hade kupongen. Har tänkt se ikväll om de förhoppningsvis fortfarande säljer fysiska också.
TheLokalPatriot Metallica god? Hur menar du? Du vet väl varför man egentligen dricker öl? Vill man dricka något gott så dricker man vin.
Kjeppkinesen TheLokalPatriot Vill man dricka något gott så dricker man vin. Du måste ju vara en “hen”.
TheLokalPatriot Kjeppkinesen Fnys. Menar du att det är manligt att dricka öl med blommmiga smaker? Då dricker jag hellre mörka röda viner, och som din alfa hane, så är det vad du ska servera mig när du for lov.