Sjukt så många här som jag inte skulle ta smakråd ifrån!
Sinnesjukt att någon ens funderar på att ha kvar 90-tals loggan. Den pinsammaste loggan i hela Hockeysverige. Antar att många här är hårdrockare, och ni tycker den känns hårdrockig.
Ja, den känns hårdrockig.
Ingen som inte är hårdrockare tycker dock att någonting med den loggan är tilltalande, men att den snarare är motsatsen till häftig.
Jag har målat graffit i väldigt många år, och även om jag håller på med annan (realistisk) konst idag, kan jag fortfarande uppskatta riktigt bra (realistisk) graffiti.
Men skulle aldrig få för mig att tycka att Cluben skulle ha ett graffitiinspererat klubbmärke! För jag förstår att det inte passar alla.
Snäll ni som går till årsmötet för att rösta. Förstå bara detta.
Ni må va uppfödda med detta pinsamma klubbmärke, men vi är faktiskt fler som är uppfödda med det riktiga klubbmärket.
Och! De som tycker det riktiga klubbmärket är fult kan hålla på något annat lag! En riktig klubb byter aldrig klubbmärke, problemet är att vi gjorde det, pinsamt. Men nu kan vi rätta till det.
Edit: annars kan vi ju byta varje år. Olika typsnitt trendar ju, kanske kommer nya färger, eller avlas fram helt nya varianter av lejon?!
Vi har ett klubbmärke, nu ska vi se till våra spelare på isen också ska bära det.