Sillen Wow, det var fint skriver Sillen! 😁 Tack!🙏 uppskattar det som fan! 🙏 och att du förklarade hur jag kände när jag själv inte kunde sätta ord på vad jag menade eller kunde förklara- i mer eller mindre all förvirring. Vet inte varför jag blir förvirrad när jag får en eller flera reaktioner mot mig-och därmed får svårt att formulera mig så andra kanske lättare kan förstå, kan kanske bero på att allt inte är bortrensat i det undermedvetna från då-tiden och det förgångna, även om jag vill tro det. Men men! 😁
Och mycket riktigt som du är inne på så är det så att det går lätt att misstolka varandra via text och så, det är därför jag funderar på att bara börja läsa här inne allt mer. För jag är egentligen här inne bara för att ta del av alla smaskiga rykten haha, nej men, sedan man gick med här som användare så ville jag vara med och bidra till mitt nörderi-och bli ännu nördigare haha. För Cluben betyder enormt mycket för min del, 2007-2008 så var jag inne i en minst sagt mörk period, vad jag gick igenom då tar jag inte upp här, dels för integriteten men också för att det (vad som hänt i mitt liv) inte är relevant här, men under den perioden 2007-2008 iaf, så fanns LHC där för mig, Och LHC var där och då det enda glädjeämne jag hade kvar för att kunna känna någon form av glädje, hopp och någon form av gnista i livet - Sedan var inte LHC viktiga för att dem nödvändigtvis gick till final, utan för att dem faktiskt fanns där, och att det hjälpte mig att överleva de demoner jag hade mentalt där och då. Sedan var det något jag lärde mig av Cluben 2008 - att alltid kriga -och att aldrig ge upp. Och att dem fanns där för mig då, gjorde att jag började brinna för LHC-och klubbmärket. Men 2001 började jag få upp intresset för LHC (det var vanligt med hockeykort då) och tack vare LHC började jag också brinna för Hockeyn överlag, utvecklingen kring LHC-och landslaget men också för sporten i stort. Sedan så är jag själv överlag väldigt positiv som person och även när det inte gått så bra för LHC - har jag stöttat Cluben men också stöttat de bröder jag brukar vara med i Saaben, och försökt sprida hopp, tro och glädje till dem. I början var jag intresserad av hockeyn - idag är hockeyn en livsstil 😄
Men ja vi får se hur jag gör 😁 tack för alla fina ord Sillen och Niklas_H de värmer sannerligen! 😄🙏 Och jag förstår vart ni vill komma bägge två och ni verkar vara två riktigt fina, snälla och genuina medmänniskor- men också kloka LHC-bröder! Som säkert alla andra är här också! 😁 saken är den att jag ÄLSKAR att skriva-och prata om LHC, och därmed så skulle jag gärna fortsätta vilja vara aktiv här. Men vi får se ^^ Jag tror dig Niklas, du är säkert en väldigt snäll person! Men din humor har jag kanske inte börjat förstå förrens först nu desto mer haha 😆 och gällande Kjeppkinesen så tycker jag att han är otroligt skön hhahaha! Och er humor är väldigt rolig emellanåt! Det är några gånger jag fått mig ett gott skratt tack vare er, kan jag säga! 😄