HOCKEY Haha, du måste jobba på SAAB?

Gud bevare oss alla, nej, jag jobbar inte på Saab. 😉
Jag har jobbat med Saab i flera år och lovat mig själv att jag aldrig kommer sätta min fot där som anställd. Coola produkter, men alldeles för stelt för mig.

Det låter ju så bra på förhand. Varför går LHC ut med felaktig information?!
Svaret nedanför som jag fick från LHC

Tyvärr har vi inte möjlighet att tillhandahålla fysiska medlemskort utan vi använder oss av Digitalt medlemskort som du hittar appen Svenskalag.se.

”Betala din medlemsavgift senast 31/8 så erhåller du 1 fribiljett till någon av hemmamatcherna före 2021-12-31 (i mån av plats). Visa upp ditt medlemskort 21/22, alternativt ange namn och medlemsnummer, i Kundcenter Saab Arena så erhåller du 1 st biljett till ditt val av match.”

• Gäller ej så länge vi har restriktioner att förhålla oss till pga rådande pandemi.

Rob var hittade du texten om fysiskt medlemskort? 🙂

• Rob svarade på detta.

East

Tror det var inne på https://www.svenskalag.se/lhc-medlem när man var inloggad på sitt konto. Men hittar inte texten längre, antar att dom har ändrat då i och med svaret du fick om fysisk kort.

East Så man får en gratisbiljett vanligtvis.. Men troligtvis INTE denna säsong? Restriktioner i någon form lär det förbli en lång tid framöver. Man borde också vara väldigt tydliga med det om man vill undvika felaktig marknadsföring.

LaumannBingo Det är väl också så att dessa pengar går tillbaka till de företag som gav ett kortfristigt lån till LHC under coronapandemin.

4 dagar senare

Nån som har koll på hur det går för Russell i danska landslaget?

Snubblade över Dropkick Murphys version av The Lonesome Boatman.

Känns som en klockren låt att bygga ett intro kring. Börjar lugnt och lite mystiskt för att sen öka i tempo. Lätt att sjunga med i.

Lukkinen Hemskt tråkigt känner att du vill lämna oss, @alfie. Hoppas det kan stanna vid en välbehövlig paus och comeback lagom till säsongsstarten igen eller något.

Sagt och gjort! Trodde verkligen att det skulle gå att lägga ner men abstinensen har krupit sig på och nu på försäsongen sitter man där, kollar matcher, analyserar laget och bygger upp en miljard åsikter och tankar som man plötsligt inte har någon att ventilera med. Det blir lätt ensamt att va hockeynörd i allmänhet och Clubennörd i synnerhet när man bor i Skåne 🙂