jajamen, Melin var skit nöjd , fortsätt så här så tar vi en pinne igen om 5-6 matcher...men herregud, har man inte högre målsättning och krav än så ... ??
amen, va faan , seriöst ?? vad händer ?
GULD ??? njaa. tror ärligt att Hästen har större chanser att ta det än vad vi har med dagens ledning och dagen krav , och med vår kommun som inte har fattat att LHC är det största affisch namnet vi har i den här staden och absolut ska ha ut så hög hyra man bara kan för´Cloetta C ... fattar ,man inte att om man inte sänker hyran så kan inte LHC konkurera med övriga(pga att pengarna går till hyra istället för till bra spelare och coach) vilket till slut ger degradering som följd , vilket i sin tur ger KK för LHC och ingen som kan hyra den där jävla hallen ?? , Det betyder ingen reklam för Linköping , och ingen inkomst för CC ... låter i mina öron som en jävligt dålig affär... ... jag blir så jävla trött på folk som inte kan tänka ...hur svårt ska det vara..??
Jo jag vet vi var "nästan" på väg i fatt i denna match.... fick ju följa det på text tv eftersom jag bytte kanal efter 0-3 ... men det är ändå för dåligt... 4 raka borta nu...torsk i samtliga samtidigt som Örebro vinner ...då är vi i den ev kvalserien ...så jävla nära är det ... jag blir så trött...vem ska man försöka påverka egentligen... ja inte du som skriver här i vanliga fall...så klart , det är ju inte du eller jag så gör skillnaden... vi kan bara tycka en massa , men vem fan ska man prata med ? Vem lyssnar ? Suck... får titta ner i Ölen igen så man kan sova en sån här kväll...