Jag gillar kedjorna. Känns dock som att Melins icke-hierarkiska tänk går stick i stäv med Hemlins mycket uttalade hierarki i fråga om löner... Men det är nog en icke-fråga just nu.
Lindhagen får stå över, men jag tycker den forward som varit sämst på sistone faktiskt är Laxen. Har alltid gillat honom, men han har otroligt svårt att få ut något produktivt. Kanske funkar bättre i en mera checkande roll?
Almtorp är jag fortfarande tveksam till som ledande center då jag tycker han saknar speed i både ben och tanke för en sån roll. Å andra sidan är han ju bra i defensiven och kan låta #40 och #11 lattja puck.
42-22-13 så riktigt spännande ut! Hoppas också att Rhodin landar bra med #3 och #9. Han har sett lite felplacerad ut i både spel och kedjor hela säsongen. Produktiviteten måste upp.
Kedjan med 47-12-25 kan nog bli en otrevlig överraskning för motståndarna... Det gör ont att möta Cluben.
Till sist ska det bli kul att se var Bäckman hamnar. Med Rahimi? Mange-Dahlström, Bäckman-Rahimi, Matheson-Grillfors. Eller vad tror ni? Själv skulle jag nog hellre se Grillen på bänken till förmån för Jeppe P, men då kan det bli svårt att få balans över backparen.