OT
Ja, jo.. Skrev det där igår under irritation då jag ogillar Jimmie och väldigt ogärna vill se honom i en OS-trupp, samtidigt som jag inte får se en favoritlirare som Marcus Johansson.
Sen är ju Jimmie med som s.k. "reservdel" p.g.a. sin mångsidighet, men just mångsidighet är ju Hjalles mellannamn och jag tycker nog han ändå borde gått före i hierarkin, det finns redan bra centrar i laget. Därmed inte sagt att Hjalle borde kommit med, jag hade gärna sett enbart NHL-killar, men det var just att hat-objektet Jimmie Ericsson fick en plats som jag gick igång på.
/Slut OT
En kik i tabellen vittnar om att kvällens match återigen är av 6-poängskaraktär i kampen om en plats topp 6. Jag vill inte gå in på datorn ikväll runt 21.30 och se kommentarer som "Vi var inte riktigt där från start" och "Växjö kändes hetare än oss". Det ska vara full inställning och krig i 60 minuter. Förlorar man så fine, men man ska inte göra det på slapp inställning.
För övrigt är det sjukt att Leksand ligger före LHC trots 39(!) måls sämre målskillnad. Leksand vinner med uddamål och torskar stort. LHC vinner stort och torskar med uddamål.