hmm, Sveriges sämsta Backbesättning , är det vår månne, i vart fall på SHL nivå...
Om jag fick bestämma,,,,och det är sällan , det lovar jag,....så har Grillfors och Hultström spelat sina sista matcher i LHC
Pettersson skall sättas på tillväxt, gillar killen...men han blir ju pinsamt överspelad emellanåt, Lorenzon...sorry grabben , div 1 eller möjligen allsvenskan.. jag vet att du gör vad du kan och vad som kan förväntas, men tyvärr räcker det inte... nu forwards..Rohdin...mmm, ledsen, men åk tillbaka till Timrå, du gör mer nytta där. Lindhagen ..jo jag var och installerade en värmepump på ett ställe som heter Lindhagen...det var en karg öde plats där håret blåstes runt av vinden...du har hår som virvlar i vinden... men det räcker tyvärr inte ...kanske kan du låna ut lite till Melin ?? , han ser rätt kal ut.
Skönt , ingen Fish i grytan idag... och ingen Nermark.... vore kanske bättre om han bytte namn till Uppmark... kanske går bättre då...eller varför inte Målmark ??
MCdonald...ehh, sorry Donell... vart var du ?? På Burger King Kanske ? , nåja ,,,låter det vara osagt första matchen...kan ju bli lite att man slirar på dressingen då. ..
Meeen, ärligt vad händer med vårt lag...jag blir bara så trött , skäll på mig för att jag är pessimistisk och medgångssupporter , gör det bara , men jag vill påstå att efter att hållit på det här gänget sen div 2 , så vet jag när det är nått fel...
Vad göra ?? skulle vara så skönt att slippa sitta här och skrivdeppa ...det känns inte OK