Kikade in på LHC träningen nu imorse mellan tjejens lillgrabbs skridskoträning som var vägg i vägg såattsäga. Kollade in när Matheson drillades i sitt backspel ihop med Rahimi. Kan tyvärr inte säga att jag blev överdrivet imponerad... Rahimi tågade på, satte passningarna på bladet och sprätte upp puckarna i nättaket, medans Matheson knappt kunde ta emot eller lägga passningar på bladet, och 9 av 10 skott sköts utanför... Men ja, träning som träning... Antar att McDonell är med idag mot Örebro för såg honom inte på träningen bland de andra som inte fick åka med till matchen.
En fråga, nån som vet en stream till matchen? Var sugen på att kika in och har inte tillgång till Cmore en kväll som denna.
F.ö hoppas jag på en riktig blowout vinst, behövs för självförtroendet! Gärna att Firma Himelfarb och McDonell hittar varandra, för när jag kollat över lagets uppställning så känns det mest naturligt att spela dom ihop, dessutom har de lirat ihop i Detroit's farmalag Grand Rapids säsongen 05-06, hoppas det bär frukt för LHC! GO BLUE!
EDIT: såg nu att Rob hade skrivit att McDonell lirar ikväll, och ihop med Himelfarb. Kul! Hoppas på att denna föränding i laguppställningen och Nermark på bänken gör att vi har 4 stabila kedjor, inte bara 1-2. Helt rätt att ha kvar Lindhagen i laguppställningen som faktiskt lyft sig senaste matcherna, från att vara tokblek de första 20 matcherna för säsongen och knappt hållt allsvensk nivå.