QPR wroteFör det första så ramlar vi inte ur ES ja ja SHL då å pästen falerar som vanligt när de skall ta steget upp de spelar i en serie i ettan som brukar vara en den sämsta av div 1 serierna. Givetvis så håller jag båda tummarna att de skall falera tål inte hästskit. Fy faan för samarbete med den föreningen. Klart du skall spela en slant på att de inte går upp! Förutsätter att du inte åker över dit å lägger pengar i deras kassa när nu cluben skall spela mot dem i en fjantmatch. Slaget om Östergötland! Tillåt mig smålé!
Jag håller med dig i mycket, men min poäng är bara att man kan faktiskt aldrig vara säker.
Angående hästen, så tror jag faktiskt tyvärr att de går upp denna säsong. Tidigare säsonger har det gjort lite samma sak som oss (läs Hemlin), man har haft ett lag som spelar ut alla i serien för att sedan vika ner sig när det väl gäller. I år tycker jag de verkar ha ett mer välbalanserat lag, och en extremt bra målvakt för den nivån.
Men jag hoppas såklart de blir tvångsdegraderade istället.
Nej, jag kommer inte va där. Jag kan bli lite väl hetsig ändå och mot ett lag jag så genuint hatar... Nej, jag gör mig bäst hemma den 19de.