Bättre spel och fart än mot Modo men tyvärr släpper LHC till mål pga personliga misstag.
Syndabockar: Hultström och Bäckman, inte helt oväntat. LHC behöver en stabil back till i uppsättningen och köra Hultström som 7e.
Kan man plocka in en Rahimi till så skulle det bli jävligt mkt tuffare att möta LHC.
Mange/Bäckis, Rahimi/Junland, NY/Grillfors + Hultström extra
3e och 4e linorna fick väl ut mer än de fått ut sedan starten. 4e skapade ju tom lite tryck på Rautio och fick till lite skott, sjukt.
Rohdin, Nermark och Hagelin spelade enkelt och det funkade.
Sen fattade jag det som att de gick runt på 6 backar idag. Ingen Lorentzon/Pettersson som backup åt 4e kan gett resultat.
2a linan fortsätter att bygga vidare på det dom börjat med, tyvärr tycker jag Salle är den svaga länken där. Ny vinge tack!
Andersson tycker jag gjorde en bra match och målen är ju bara skit. Dock tycker jag han skulle tagit skottet som satt i ribban.
Har inte hört Melins yttrande efter matchen att han skulle vara "nöjd", men han kanske syftar på att han var nöjd med spelet, inte resultatet.
Anmärkningsvärt är att LHC tog bara 1 utvisning, och den var på Rahimi som brottades med Hedman. Disciplinerat!