Förstår inte Hultström-jakten, då han faktiskt gör en synlig miss i mina ögon denna match, och det är den vid blå.. Shit Happens, kanske då killen vill lite för mkt när han väl får chansen i PP ett par fåtal ggr!
Övertygad om att Hultström med rätt stöd från ledarstab skulle vara våran PP-back som avgör matcher likt liknande unga spelande backar vi sett med framfart ge och ta med fantastiska spel och missöden innan de etablerat sig helt!
GRILLFORS däremot, där har vi den back jag anser vara väl värd kallad hack-kyckling denna säsong! Ser inte någon storhet i honom och jag väljer Jeppe varje dag som bättre defensiv/tuffare och med avseende en bra blick för spelet och förstapass!
Spela honom i avgörande lägen funkar uppenbarligen inte såvida inte andra inkl Melin ser något i honom jag inte gör!
Matchen igår var bland det sämsta jag sett på TV, från båda lag usel hockey med nada publiktryck på läktaren! ZzzZzzz...
2 Poäng kan man glädjas åt, men underhållningen var inte okej då det inte ens fanns någon krigarinstinkt när det gick slött!
Lite typiskt LHC att prestera vad Melin kallar "Pensionärshockey" efter en bra match hemma!
Positivt är väl att det antagligen bara kan bli bättre och roligare på Onsdag mot Leksand då dalmasarna borde vara ett lag alla vill slå med den mängd sjuka mediafokus skitgänget får! 🙂