Ah, nu hittade jag tråden som hade hamnat några sidor bak...
Har en hel bunt med gamla LHC matcher från åren runt 98-05 (slutade spela in efter farsan gick bort under tråkiga omständigheter under lockout säsongen 2005 då han och jag hade ett stort LHC intresse ihop & gick frekvent på matcher från man var en liten knodd, först på senare år jag funnit min hockeyglädje igen).
Håller på att föra över matcher nu (har runt 30 st LHC på VHS, hundratal Detroit matcher) då jag sett det fanns en efterfrågan till dessa och såg, till min glädje, en annan användare på detta forum lägga upp småklipps om LHC vilket fick mitt nostalgisug att vakna till liv & väckte motivationen att leta upp min gamla samling. Kommer ta ett tag att få över alla men tänkte börja dra upp klipps och hela matcher (leta i playlists, kommer ladda upp både gamla LHC såsom Detroit matcher från 90 talet och tidiga 2000) på denna kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCOxAlyBizk_jdERabiZgqVA" onclick="window.open(this.href);return false;
Håller på att konvertera över från VHS band när LHC mötte Södertälje i skrivande stund & gick upp för andra gången 2001, vet att jag har hela Mora matchen också nånstans från 1999 men slängde upp "vägen till elitserien" sålänge + ett litet klipp med intervjuer och highlights som jag hittade av en slump när jag tidigare idag förde över OS finalen 2002... Har en jäkla massa band att gå igenom då knappt hälften är märkta, men håll utkik på min kanal så kommer det upp allt eftersom matcher & random klipps! 🙂
Och lite OT här... För den som gillar Metal/Hardcore/Rock överlags så har jag en gammal kanal länkad på samma sida som jag hållt på senaste året och ladda upp min gamla bootlegs samling (har runt 2500 videos hittills, inte ens kommit halvvägs, kan dock inte för närvarande ladda upp hela shows pga copy right claims, hoppas inte jag stöter på samma elände när man laddar upp hockey matcher framöver). https://www.youtube.com/channel/UCaskIU7qjoUWspjrQiRF7xA" onclick="window.open(this.href);return false;