jonas67 wroteLeffe wrotejonas67 wrote Bara för du inte lägger fokus på det så behöver du ju inte kommentera negativt när någon annan vill börja diskutera matchen, det är ju inte direkt du som bestämmer när andra tycker det är lagom tid.
Och så kom det klassiska på detta forum "du bestämmer inte om vi andra vill och vill...", det kallar jag för dagis nivå, sen bestämmer ju inte jag vilken nivå du kallar det för...
Har jag bestämt det?! URSÄKTA för att JAG tyckte att det inte kändes så aktuellt.
Du har all rätt att inte tycka det är aktuellt men då behöver du inte kommentera det alls istället för att fälla kommentarer som uppfattas som att du "klagar" på vad andra skriver. Om något är dagisnivå så är det väl att i två inlägg kommentera att det är tidigt men inte överhuvudtaget skriva något som har med matchen att göra. För mig känns det bara som du "jagar inlägg" med sådana kommentarer som inte bidrar i någon diskussion.
En seriös fråga, vad ville du uppnå med dina två första inlägg i denna tråd?
(Detta var helt OT)
Jag har även rätt att uttrycka att jag tycker att det känns tidigt. Sen hade det gott och väll räckt med ett inlägg om att jag tycker det känns tidigt, det andra är bara för att försvara mig.
"jagar inlägg" ?? förklara gärna vad det innebär när man jagar inlägg för jag har då helt seriöst inte en blekaste aning.
Första inlägget: uttrycka att jag tycker att det känns tidigt med den matchen.
Andra inlägget: FÖRSVARA MIG!
Jag skrev ett inlägg om att jag tycker att det känns tidigt. Någon kommenterar mitt inlägg. Jag försvarar mig. Jonas klagar på att jag skrivit 2 inlägg som inte har med matchen att göra fast dem i grund och botten egentligen gör då hur aktuell matchen är ändå handlar om just matchen. Så ser jag på saken. Kom inte och säg att mina inlägg inte bidrar till en diskussion för att 1. det blev en liten diskussion om hur aktuell matchen var i nuläget 2. Utan dig så skulle hälften av mina inlägg inte finnas. 3. När du kommenterar mitt inlägg på det där viset så bidrar ju inte du heller med så mycket i "diskussionen".
Sen vrf jag inte skrivit nått om matchen kan du läsa i min första kommentar...
Om du har nått mer att säga så får du gärna ta det i PM då detta egentligen inte hör till i någon tråd överhuvudtaget.