Som jag sagt tidigare Rosin: du kan dina grejer! Riktigt fint borjar det bli..
Nu har jag daremot en liten sak att ta upp, och det har jag och Rosin pratat om lite tidigare..
Hemsidan ska som sagt fyllas med information. Forra sidan var inte speciellt uppdaterad och tryckte man pa en lank, ex multimedia, sa fanns det inget dar. Inga intervjuer under intrevjuer, inga reportage under reportage etc.. Ni fattar vad jag menar.
Jag har sagt att jag garna hjalper till att satta text till hemsidan, se till att alla lankar blir fyllda med text eller bilder, beroende pa vad lanken ska innehalla, eftersom jag anser att hemsidan ar av javligt hog prioritet for att foreningen ska funka.
Mitt onskemal ar att flera kan tanka sig hjalpa till. Varfor inte redan nu, innan medlemsfunktionen med inloggning och sant satts i verket? Har ni en text eller vill skriva en, eller kanske har en bakgrundsbild eller vill gora en som ni kan tanka att ha uppe pa den snyggaste supporterforeningens hemsida, maila da Rosin eller mig pa henrik.eneroth@whitelions.se med dokumentet eller bilder. Nar medlemsloginen ar igang kan man ju ga den vagen, men tills dess kan man ju anvanda mig i alla fall.
Allt kanske inte kan komma upp direkt, det kan jag som ar vardelos pa hemsidor inte svara pa, men ju mer som kommer upp inom en hyfsat snar framtid, desto battre.
Syns hemma i Sverige!
Henke, ledamot