Nya hemsidan (whitelions.se)
Något som skulle vara jättebra, och som jag vet har nämnts tidigare, är möjlighet att kunna anmäla sig till bortamatcher via hemsidan. Gärna med en uppdatering av hur många som är anmälda också. Något som också vore toppen vore en bekräftelse i någon form, så att man ser att anmälan har blivit registrerad.
Keep up the good work!
[raderad]
ed wood 2 wroteNågot som skulle vara jättebra, och som jag vet har nämnts tidigare, är möjlighet att kunna anmäla sig till bortamatcher via hemsidan. Gärna med en uppdatering av hur många som är anmälda också. Något som också vore toppen vore en bekräftelse i någon form, så att man ser att anmälan har blivit registrerad.
Keep up the good work!
håller med helt och hållet :wink: såg arbetet med nya hemsidan , den ser mkt bra ut
ed wood 2 wroteNågot som skulle vara jättebra, och som jag vet har nämnts tidigare, är möjlighet att kunna anmäla sig till bortamatcher via hemsidan. Gärna med en uppdatering av hur många som är anmälda också. Något som också vore toppen vore en bekräftelse i någon form, så att man ser att anmälan har blivit registrerad.
Keep up the good work!
Jepp, som det ser ut nu, kommer man kunna anmäla sig via hemsidan. Och visning av antal anmälda går att fixa, återstår dock att se om vi ska ha det.
Undrar bara om det är tänkt att "vanligt folk" ska få möjlighet att tex. skriva egna artiklar, reportage osv? Då alltså efter att artikeln blivit godkänd av någon ansvarig.
Såg inte till undergrupperna, typ idrott som jag är verksam i någonstans...
pjaer wroteUndrar bara om det är tänkt att "vanligt folk" ska få möjlighet att tex. skriva egna artiklar, reportage osv? Då alltså efter att artikeln blivit godkänd av någon ansvarig.
Tanken är att medlemmar ska kunna skriva reportage, artiklar och skicka in bilder m.m. Dessa godkänns av admin innan de visas. Vet inte hur intressant det är att låta andra skicka in grejer. Kan mkt väl komma in mycket skit som admin då måste sitta och läsa igenom...
rosin wrotepjaer wroteUndrar bara om det är tänkt att "vanligt folk" ska få möjlighet att tex. skriva egna artiklar, reportage osv? Då alltså efter att artikeln blivit godkänd av någon ansvarig.
Tanken är att medlemmar ska kunna skriva reportage, artiklar och skicka in bilder m.m. Dessa godkänns av admin innan de visas. Vet inte hur intressant det är att låta andra skicka in grejer. Kan mkt väl komma in mycket skit som admin då måste sitta och läsa igenom...
Well, formulerade mig lite konstigt men menade givetvis WL´s egna medlemmar. Men då förstår jag, kanon!
Ni kan nu följa arbetet via denna länk istället.
Trevlig sida. Kul att ni har gjort den ganska neutral i färgerna ... skulle vara roligare att si lite röda klickar på sidan också.
Rubriken borde väl vara "WHITELIONS´- Linköpings HCs Supporterförening"?
Ingen mer som har några tankar eller idéer om den nya sidan?
Tycker det ser jävligt bra ut, så försök göra klart det som påbörjats, så kommer det nog komma en hel del ideer sen när det utvecklats lite o man kan klicka sig runt på sidan..
crikon wroteTycker det ser jävligt bra ut, så försök göra klart det som påbörjats, så kommer det nog komma en hel del ideer sen när det utvecklats lite o man kan klicka sig runt på sidan..
All right. Fortsätter att bygga då tills någon säger något. Men om ni har några idéer till vad som kan finnas under de olika sidorna, eller om ni har förslag på andra delar i undermenyn, hojta bara till!
[raderad]
Den har blivit riktigt snygg nu ju!
Ni får hemskt gärna använda min färgade WL logo om ni vill
Men kommer inloggningen bara vara för dom som har betalat å så? För jag bor i Göteborg (har dock bott i Linköping större delen av mitt liv) och vet inte vad jag får för nytta av ett medlemskap om jag inte bor i Linköping.
M1lksh4ke wroteDen har blivit riktigt snygg nu ju!
Ni får hemskt gärna använda min färgade WL logo om ni villMen kommer inloggningen bara vara för dom som har betalat å så? För jag bor i Göteborg (har dock bott i Linköping större delen av mitt liv) och vet inte vad jag får för nytta av ett medlemskap om jag inte bor i Linköping.
Skulle aldrig falla mig in att använda annat än White Lions' riktiga logga! Speciellt inte om alternativet inte är snyggt.
Inloggningen kommer bara vara för medlemmar, ja. Och medlem blir man bara om man betalar medlemsavgiften (som, var du än bor är en ytterst liten summa).
Vad kommer vara tillgängligt under inloggningen, som bara medlemmar kan nå?
crikon wroteVad kommer vara tillgängligt under inloggningen, som bara medlemmar kan nå?
Medlemslistan, personliga meddelanden, anmälan till bortaresor, möjligheten att skicka in krönikor, reportage, intervjuer, bilder osv, möjligheten att få nyhetsbrev skickade till sig, samt annan information.
Ok tack!
Som jag sagt tidigare Rosin: du kan dina grejer! Riktigt fint borjar det bli..
Nu har jag daremot en liten sak att ta upp, och det har jag och Rosin pratat om lite tidigare..
Hemsidan ska som sagt fyllas med information. Forra sidan var inte speciellt uppdaterad och tryckte man pa en lank, ex multimedia, sa fanns det inget dar. Inga intervjuer under intrevjuer, inga reportage under reportage etc.. Ni fattar vad jag menar.
Jag har sagt att jag garna hjalper till att satta text till hemsidan, se till att alla lankar blir fyllda med text eller bilder, beroende pa vad lanken ska innehalla, eftersom jag anser att hemsidan ar av javligt hog prioritet for att foreningen ska funka.
Mitt onskemal ar att flera kan tanka sig hjalpa till. Varfor inte redan nu, innan medlemsfunktionen med inloggning och sant satts i verket? Har ni en text eller vill skriva en, eller kanske har en bakgrundsbild eller vill gora en som ni kan tanka att ha uppe pa den snyggaste supporterforeningens hemsida, maila da Rosin eller mig pa henrik.eneroth@whitelions.se med dokumentet eller bilder. Nar medlemsloginen ar igang kan man ju ga den vagen, men tills dess kan man ju anvanda mig i alla fall.
Allt kanske inte kan komma upp direkt, det kan jag som ar vardelos pa hemsidor inte svara pa, men ju mer som kommer upp inom en hyfsat snar framtid, desto battre.
Syns hemma i Sverige!
Henke, ledamot
Tänkte på en grej..
Är nog en bra idé att få igång "bli medlem"-funktionen så fort som möjligt nu, även om det inte är särskillt hett med hockey just nu så kommer intresset för hockeyn och allt runt omkring att öka och öka ju närmare in i aug-sep vi kommer...tror nämligen att en smidig medlemsanmälan över internet kan bli en succé!
Men det har ni säkert redan tänkt på..