Vrana och Crus Rydberg, 96a respektive 95a, de må vara jättetalanger med mycket tekniska kvaliteter, men absolut inte dom bästa i J20 laget just nu. Det finns spelare som enligt mig och andra oxå som är bättre, spelare som både är äldre och mer mogna för a-lags spel! Förra helgen när J20 mötte Huddinge och Södertälje så satt jag i närheten av Mats Hallin, Kenta Nilsson och två engelsk talande personer, jag antar att dom var som Hallin och Kenta talangscouter. Dom nämnde Vrana, Crus Rydberg men även en spelare som nr 40 Joakim Broberg (född 93), "good speed, big and good skill, he likes a tank" sa en av dom engelstalande om Broberg! Andra spelare dom nämnde var bl a Patric Russel (född 93), Leon Bristedt (född 95). Dom nämnde fler, även spelare i SSK men ingen i Huddinge, undrar varför :wink:
Ska iallafall bli roligt att se Vrana och Crus Rydberg, men det hade även varit rolig att se Broberg, Russel! På hemsidan står det att Bowall, en back från J20 laget ska vara med. Nielsen och Pettersson är också två backar som jag gärna sett ikväll. Den där Nielsen, vilken jäkla bössa han har alltså, ett skott som inte många har!