köttet wroteTålamod var det någon som skrev. Då kan jag meddela att jag inte har något tålamod alls med laget den här säsongen. Ser det illa ut så ska det åtgärdas direkt! Hur det går när man väntar, blundar och tror problemen ska försvinna av sig självt, fick vi ju en bra lektion i förra säsongen.
Fast jag ser ju helst att det här blir en säsong utan problem. :wink:
Jag har bra mycket mer tålamod med detta lag än med Särkijärvis mannar. Varför? Jo den hockey Melin står för backar jag helt enkelt upp och är villig att ge tid för att ge frukt. Säckens dödhockey ville jag se förändras direkt! Genast! Usch! Gör mål! NU! Gah! Frustration....
Men det är klart, ligger vi botten och absolut inte ett skit fungerar och känslan är att Melin måste trolla med en hatt för att vända skutan. Ja då är det klart att jag förväntar mig åtgärder.
Jag anser också att LHC nu har rätt strategi för ett nybygge, och jag köper nybyggen bara de görs med en bra strategi. Nybygget med Säcken var en katastrof och vi tappade någon säsong eller två där. Det känns, i alla fall på förhand, som om vi har hamnat rätt nu (oavsett potentiella kvalitetshål i lagbygget) och kan både bygga nytt och satsa. Och då är jag också mer villig att tänja lite på tålamodet för se "projektet" i hamn.