Jag trodde på det här laget inför säsongen, men jag vart tveksam redan under försäsongen, jag vart ännu mer fundersam efter 10 omgångar! Jag såg då ett LHC som uppträdde virrigt och tamt i försvarszon, ett obefintligt anfallallsspel men en Club som iallafall trodde på laget! Det dåliga spelet fortsatte och Cluben gjorde inget, utan istället sa klubb direktören "att det kunde vara bra att hamna i botten, för att sedan se uppåt" (???). Omgång efter omgång gick och laget vart bara sämre, men lika förbaskat gjorde inte Cluben något att förändra läget. Men när de såg att laget inte höll måttet agerade dom, men då var det försent. Alla lag hade genomskådat oss redan och satte det virriga försvaret under stor press, och dom lätta, billiga målen fortsatte ramla in. Samtidigt snurrade det uddlösa anfallsspelet i sarghörnen och skapade inga chanser, inga mål!
Nu måste Cluben agera, förbered för kvalserien, kolla in era kommande motståndare, spela resterande matcher i elitserien som "träningsmatcher", låt Engstrand stå alla resterande matcher i elitserien så han får någon rimlig chans att visa vad han kan, alltså inte bara någon enstaka match "då och nu"! Nu är det verkligen upp till bevis LHC!!! Vill ni se elitseriehockey i Linköping måste ni inse faran och agera!
Jag är grymt besviken på laget, cluben men jag är LHCare och kommer så förbli!