Lukkinen Helvete då att man ger bort trepoängaren så där! Sa precis att det var viktigt att fortsätta pressa framåt och Cluben gör precis tvärt om. Blir passiva och börjar dra på sig utvisningar. Pang pang! FAAAN!
köttet SÅ JÄVLA ODUGLIGT!!! Jag förväntar mig att Bäckman sitter på bänken nästa match. Sämst på plan och mer eller mindre upphov till 3 mål på grund av sin veka inställning.
Bobzza Aftonbladet live hade lite bråttom "Det var nära att man blev helt poänglösa när en pung dansade precis framför Norrena i slutsekunderna" Vad sittar han och tänker på :?
Lukkinen Sjukt besviken. SJUKT jävla besviken! Snacka om att ge bort allt! Bäckmans och Majeskys sämsta matcher. Fy faaaan vad kass! FAAAN! :evil:
Weide Patetiskt igen. Det här jävla laget förtjänar fan att åka ur. Patetiska jävla losers. Bort med varenda jävla spelare, jag vill inte ha kvar nån av dem...
Kapten Duck Fy fan va vi är dåliga. Hur fan lyckas man inte spela av en 2-målsledning med mindre än halva sista perioden kvar? Dra åt helvete allihopa.
92:an köttet wroteSÅ JÄVLA ODUGLIGT!!! Jag förväntar mig att Bäckman sitter på bänken nästa match. Sämst på plan och mer eller mindre upphov till 3 mål på grund av sin veka inställning. Borde ju ha bänkats efter första perioden(men är väl kanske lätt att vara efterklok) Typiskt också att djurgårn ska vinna, blirr en jävla nagelbitare av detta...
Richter Där försvann slutspelsplatsen och vill det sig illa blir det kvalserien, nyckelmatch mot Djurgården på tisdag. HUR FAN KAN MAN TAPPA 4-2 I SISTA MOT TIMRÅ !?!?!?! SKÄMS TAMEFAN! :evil: