.... Fan vad trött man blir. Ännu en gång chansen att få lite fastare mark under fötterna och så ser det ut såhär. Det är helt otroligt. Helt otroligt. Två perioder kvar visserligen, men såhär ska det inte se ut mot den avsågade jumbon.
smocken_jesus Vafan... Gör om gör rätt! 2 perioder kvar, vi ska kunna spela ut dom och vända denna match
Rob Herregud, vi är piskade att vinna och så skänker man bort två jäkla mål. Klantigt av Bäckman vid 1-0, och varför Majesky ska upp och stöta så hårt vid 2-0 förstår jag inte. Naturligtvis ska Djurgården även ha ledningen i sin match mot Växjö. Usch!
Jocke Ahlberg wroteOch Bäckman får ta på sig båda målen. Bänka sa jag. Vem är det som stöter på blå mot anfallare med fart? Inte är det Bäckman i alla fall. Första är hans, det andra får Majesky ta på sig. I övrigt.......bedrövligt!!!
cremator Bäckman och Majesky har ingen bra kväll så här långt.. Fascinerande annars att tjeckerna kan vara helt osynliga långa perioder och sedan helt plötsligt leverera galet läckra mål. Efter det målet så har vi tagit över spelet, men det är alldeles för många pass som sitter på Timrås skridskor och klubbor.
exile82 I detta läge ligger Modo, AIK och Växjö under mot sina respektive motståndare. Djurgården leder. Det är ju fan perfekt läge för Cluben att kliva uppåt i tabellen. Vinn för helvete!!
Lukkinen Jävlar vilket flyt vi har! Istället för utvisning får vi 2-2. Jaja, nån gång ska väl även vi ha flax.
Lukkinen Dirdy wroteLukkinens favorit Hävelid trycker dit, satan vad skönt. Välförtjänt? njaaa Tänkte på det! Så jävla typiskt just när man håller på att göra en poäng här. Men det bjuder jag på! 😃
cremator Herregud! Tack Hävelid för den pärlan (och tack domaren för att de blundar för en klockren utvisning i momentet innan) och tack Arla för att krutet inte är helt dyngsurt!