Är väl bara Leksand som skulle kunna sälja slut.
Vad jag hoppas den här jävla skitsäsongen tar slut imorgon så den stora sopkvasten förhoppningsvis kan komma fram tillslut. Detta utan att behöva harva i allsvenskan några säsonger. Åker vid ned kommer vi inte komma upp igen säsongen efter det är garanterat. Skulle vilja bli av med ryggdunkar mentaliteten och att ständigt tycka synd om sig själv när man torskar då man tydligen enligt egen utsago förtjänade vinna för man var så mycket bättre egentligen. Orden "snöplig förlust" har man läst alltför många gånger på hemsidan. Vet inte hur snöpligt det blir när man för 24:e matchen i rad ska försvara en en-målsledning genom att sitta i knäet på Norrena en halv match. Dags att bli lägga av med helylle-attidityden och inse att man inte vinner några guld än mindre än kvalserie med det utan att allt handlar om att vinna. Gör man det snyggt är ju bara det positivt men jag tar fula vinster före snygga förluster alla dagar i veckan.
Jag antar Mange njuter för fullt då han ska spela en match som betyder mycket. Även Helber får väl ståpäls då vi har allt att vinna med ryggen i kvalserien. Vi har väl snarare bara allt att förlora. Konstigt hur mentaliteten har förändras till att man blivit så rädd för att förlora att man inte vågar spela. Detta med elitseriens troligen mest rutinerade trupp, den är ju äldst iallafall. Kommer ihåg tiden med Janne när man gick ut och tokkörde i kvarten och semin. Lite skillnad mot nu.
Köttet: Jo, betydligt högre sannolikhet att HV vinner än vi gör det. Helt sjukt vilken situation laget är i. Var ju inte direkt det här jag trodde i september.